עמוד הבית / משחקים ואפליקציות / משחקי סקייטבורד אש! שהולכים לקרר לכם את הקיץ…
משחקי סקייטבורד לסמארטפון שלכם

משחקי סקייטבורד אש! שהולכים לקרר לכם את הקיץ…

הקיץ אוטוטו כבר כאן והחום בטח יגרום לכם לעשות יותר הפסקות בין סשן לסשן, אז כדי שלא יהיה לכם מצ’עמם הכנו לכם את הרשימה הכי שווה של משחקי סקייטבורד לסמארטפון שלכם, ככה תוכלו להמשיך להתאמן דיגיטלית ולהפוך לסקייטרים טובים יותר בכל עונה, בחורף בקיץ בסתיו או באביב.

הסקירה שלנו הפעם כוללת 6 משחקים, רובם בסגנון סטריט סקייט (סקייטבורד רחוב). הצוות שלנו החליט לבחור משחקים שגם יעזרו לכם להשתפר בתור סקייטרים וגם יעניקו לכם חווית משחק איכותית, מדהימה ולפעמים גם…ממכרת.
כל משחק נבחן על ידי כמה חברי צוות וגם הקפדנו לבחור משחקים חינמיים כדי שתוכלו להתקין ללא כל התלבטות כלכלית. אז סקייטבורד רחוב יכול להיות גם בכף היד שלכם, בסמארטפון. וכדי שלא יהיו התבאסויות של החברים מהאייפון או מהאנדרואיד, כל המשחקים ברשימה היום כוללים גרסת אייפון ואנדרואיד ככה שלא הפלנו לרעה אף אחד.

(1) Tech Deck Skateboarding 

משחק סקייטבורד לסמארטפון Tech-Deck-Skateboardingחברת Tech Deck שמייצרת קרשים איכותיים החליטה שהיא רוצה לתת גם חווית משחק איכותית ולכן פיתחה את המשחק החדש, שבהחלט מספק את הסחורה. המשחק משלב אתגרים וחוויות וכן גם דורש להתמודד ולהתגבר על הפחד שיש לפעמים בתרגילים מסובכים או קצת מסוכנים. אז נכון שמדובר באפליקציה ולא במציאות אבל החבר’ה ב-Tech Deck בהחלט הצליחו לייצר גם סצנות עם הרבה אדרנלין. כדי להתחיל ולשחק תצטרכו לבחור את דמות הסקייטר שאתם הכי מתחברים אליו במראה ובסגנון וכמו כן תוכלו לבחור את סקייטבורד של הדמות מתוך 144 דגמים שונים ומגוונים
עכשיו זה השלב שמישהו מצביע ושואל “ואם אין סקייטבורד שאני אוהב?”, אז אל דאגה גם פה החברים חידשו וישנה אפשרות לצלם את הסקייטבורד שלכם ולהטמיע אותו לתוך המשחק ככה שאתם משחקים עם הסקייטבורד האישי שלכם, יותר טוב מזה אי אפשר.
ההפעלה והשליטה במשחק היא בעזרת האצבעות בלבד בעזרת ממשקים וכפתורים אינטואיטיביים, נוחים לשימוש ומערכת מגע רגישה בדיוק באופן הנכון יתנו לכם להרגיש ממש כמו סקייטר אמיתי. תוכלו לבחור סצנות שונות ומגוונות, כגון תחרויות, ספוטים עירוניים וכן סדנאות לימוד עצמאיות. ככל שתתקדמו תצברו נקודות שיאפשרו לכם לפתוח (Unlock) יכולות ופיטשרים חדשים, כמו כן תוכלו לבצע רכישות (בכסף אמיתי) בתוך האפליקציה, אבל אנחנו ממליצים קודם כל לנצל ולמצות את הגרסה החינמית לפני שאתם חושבים על להוסיף כסף ולשדרג.

שימו לב, המשחק מיועד לגילאי 13 ומעלה, יש למשחק גם גרסה המתאימה לילדים (Tech Deck Skateboarding @Kids) אבל היא בתשלום.
כרגע יש למשחק מעל למיליון הורדות והציון הנוכחי בחנות Google Play הוא 4 מתוך 5. המשחק קיבל המלצה חמה באתר biogamergirl.com והוגדר כאחד ממשחקי המובייל הטובים ביותר שבסביבה.

⇓ הורדה למכשירי אנדרואיד ⇓ הורדה למכשירי אייפון

(2) Transworld Endless Skater

משחק סקייטבורד לסמארטפון Transworld Endless Skaterאחד המשחקים המשובחים מבחינת גרפיקת תלת מימד, מגוון רחב של משימות כולן בספוטים מגוונים, החל מגגות שיש לדלג ביניהם, אזורי בניה ועד לשטח בית הספר. מתחילים (איך לא) בלבחור את הדמות שמתאימה לכם מבין 5 סקייטרים מקצועיים (Danny Way, Sean Malto, Lyn-Z Pastrana, Christian Hosoi, and Ryan Decenzo), כל סקייטר (בדומה למציאות) מתאפיין במיומנויות וטריקים ייחודיים וכן יעדים שונים להשגה במהלך המשחק. המטרה היא כמובן להצליח בתרגילים וביעדים במהלך המשחק וזאת כדי לזכות במטרה הנכספת, להופיע על שעה המגזין “Transworld Skateboarding”. בכל סשן יש כמה רמות ושילובים של תרגילים (grind, grab, spin, and flip tricks) וגם תוכלו לקבל הארכת זמן בהתאם לכמות הנקודות שתצברו וכך להמשיך ולהתחרות, אבל שימו לב יש במשחק גם נפילות ופסילות ככה שהכל פתוח בסשן.

כרגע יש למשחק מעל לחצי מיליון הורדות והציון הנוכחי בחנות Google Play הוא 4.2 מתוך 5.

⇓ הורדה למכשירי אנדרואיד ⇓ הורדה למכשירי אייפון

(3) Skateboard Party 2 Lite

Skateboard Party 2 משחק סקייטבורד לסמארטפוןאוהבים מסיבות? אז כדאי לכם לנסות את Skateboard Party. המשחק מנסה (ודי מצליח) להביא לכם את חווית הסקייטבורד אל תוך הסמארטפון, תוכלו להחליק בשמונה מקומות ייחודים (סקייטפארקים, אתרי בניה, שכונות אורבניות, קניונים ועוד…), לבצע קפיצות מרהיבות וכן ללמוד תרגילים וטריקים חדשים כדי לשפר את המיומנות שלכם ללא המגבלות שבעולם הפיסי. כבר בתחילת המשחק תוכלו לצפות בהדרכות כדי להבין את הבסיס ובכל שלב חדש משולב סרטון הדרכה גם כן, ככה שדי פשוט להיכנס לעניינים ומהר, תכל’ס יש במשחק 40 תרגילים ומעל 100 קומבינציות שונות.
אחד הפיטשרים החזקים הוא האפשרות למשחקים אונליין נגד סקייטרים אחרים ברחבי העולם, ואם אתם יותר בקטע של חברים, תוכלו כמובן לשחק מולם בסגנון Multiplayer. למסיבה הזאת תוכלו לבחור איך להופיע, ברגע שתסיימו בהצלחה משימות ותצברו נקודות יפתחו בפניכם אפשרויות נוספות, למשל להגדיר (Customize) את הסקייטבורד, כולל מותג (Powell & Peralta, Bones, Golden Dragon and Tork Trux), קרש, צירים וגלגלים וכן את הבגדים של הדמות שלכם.
אפרופו דמויות, שכחנו לציין שיש 9 דמויות לבחור מהן, ובדומה ליתר המשחקים, גם פה כל דמות מתאפיינת בסגנון משלה ומיומנויות ייחודיות לה.

כרגע יש למשחק מעל למיליון הורדות והציון הנוכחי בחנות Google Play הוא 4.2 מתוך 5. אם יש לכם סמארטפון חזק המשחק יודע לעשות שימוש בכרטיס המסך של המכשיר ולהציג גרפיקת תלת מימד משובחת.

⇓ הורדה למכשירי אנדרואיד ⇓ הורדה למכשירי אייפון

(4) Mike V: Skateboard Party Lite

משחק סקייטבורד לסמארטפון Mike V Skateboard Party Liteטוב בטח תשאלו מי זה Mike V? אז מדובר במייק וואללי (Mike Vallely), אגדת סקייטבורד, כוכב רוק ושחקן קולנוע.
מייק ידוע בתור אחד החלוצים והמחדשים הגדולים של הסקייטבורד בעולם בשנות ה-80-90 של המאה הקודמת. אגב, מי שגילה את מייק היו סטייסי פרלטה (Stacy Peralta) ולארנס מאונטיין (Lance Mountain).
אז אחרי שהכרנו את מייק, בואו נספר על המשחק זהו המשחק הראשון בסדרות ה-Skateboard Party, תוכל ולבחור מבין 8 דמויות ולהגדיר את הדמות שבחרתם כמעט בכל אופן שתבקשו (נעליים, לבוש, קרש, צירים, גלגלים ומייסבים) כולל מותגים (Airwalk, Powell & Peralta, Bones, Tork Trux and Iron Fist Clothing).
במשחק יש 25 משימות במיקומים מעניינים (מגרש גרוטאות, מרכז קהילתי-מתנ”ס, מלון, סקייטפארקים ועוד), ובכל פעם שתצליחו לסיים בהצלחה משימה יפתחו בפניכם משימות נוספות וכן ציוד חדש לבחירה. מאגר של מעל 40 טריקים ותרגילים עומד לרשותכם, כאשר ברמת קומבינציות תוכלו להגיע למאות, בחרתם קומבינציות מקוריות ומאתגרות ועמדתם בהם? מצוין, יפתחו בפניכם משימות ופיטשרים חדשים. (מה שנקרא, יתגמלו אתכם). ממשק המשתמש והכפתורים חשובים מאוד כדי להצליח במשחק ולכן תוכלו להגדיר בעצמכם את הכפתורים (רגישות הלחיצות, שקיפות, מיקום וכד’) וכן התאמה לשמאליים הכל כדי שיהיה לכם הכי נח לשחק. פס הקול (SoundTrack) במשחק שייך ללהקות הרוק הכבד Conditions ו- Revolution Mother שבהחלט מצליחות להכניס את המשתתף לאווירה באקסטרים.

כרגע יש למשחק מעל ל-5 מיליון הורדות והציון הנוכחי בחנות Google Play הוא 4.2 מתוך 5. אם יש לכם סמארטפון חזק המשחק יודע לעשות שימוש בכרטיס המסך של המכשיר ולהציג גרפיקת תלת מימד משובחת.

⇓ הורדה למכשירי אנדרואיד ⇓ הורדה למכשירי אייפון

(5) Skate Champ – Skateboard Game 

משחק סקייטבורד לסמארטפון משחק סקייטבורד לסמארטפוןאנחנו מתקרבים לסיום הסקירה ונותרו עוד 2 משחקים להכיר, הפעם נמשיך בסגנון הסטריט (סקייטבורד רחוב) ונכיר לכם משחק שאנחנו שאנחנו מאוד אוהבים, בעיקר בגלל שהוא פשוט ולעניין, הוא לא מנסה להרשים עם דמויות מפורסמות, אפקטים, תלת מימד או פירוטכניקה הוא פשוט משחק ה-S-K-A-T-E המוכר והטוב בגרסה בה לאצבעות שלכם יש את הכוח לנצח כי הן שולטות ברגליים שלכם במשחק, אז פשוט תתרווחו בכורסה, תניחו את הרגליים למעלה ותנו לאצבעות ללכת במקומכם.
דבר שחשוב שתדעו, אתם יכולים ל”לְמָקְבֵל”, כלומר לשחק במקביל כמה משחקי S-K-A-T-E מול מתמודדים אונליין. במשחק ישנם יותר מ-1000 תרגילים וטריקים שאת כולם תוכלו לבצע באמצעות הקלקות ו”משיכות” (Taps & Swipes) על גבי מסך המגע של הסמארטפון. העיקרון במשחק שאתם מרווחים כסף (שנקרא Skatebux) ואז את יכולים לרכוש בחנות קרש טוב יותר או נעליים משודרגות, ואם חשוב לכם הקרש שלכם, פשוט צלמו אותו ושלבו אותו במשחק ככה תרגישו ממש כמו בבית. לוח התוצאות (Scoreboard) מציג את המובילים לפי תחרויות או לפי תרגיל מסוים, ככה תוכלו לדעת כמה אתם צריכים להשקיע כדי להתברג למקומות הראשונים.
ואם כבר נכנסים קצת לפרטים אז הנה כמה דברים שניתן למצוא במשחק, עמידת Goofy או Regular, סיבובים של 180, 360 ואפילו 540, פליפים (Flips) כפולים או משולשים (בנוסף על פליפ יחיד), kickflips ו-Heelflips ועוד.
רגע, יש מצב שאתם לא יודעים בכלל מה זה המשחק S-K-A-T-E? פעם כבר סיפרנו על זה, אבל יאללה נספר שוב, S-K-A-T-E הוא כמו המשחק H-O-R-S-E בכדורסל, אבל עם סקייטבורד. השחקן הראשון מנסה לבצע תרגיל מסוים והשחקן השני המתמודד מולו מנסה לאחר מכן לבצע בהצלחה גם את אותו תרגיל, אם לא הצליח הוא מקבל את האות S (הראשונה ב- S-K-A-T-E). ואם השחקן הראשון לא הצליח את התרגיל שניסה, התור פשוט עובר לשחקן השני.
השחקן הראשון שצבר פסילות ואסף את כל 5 האותיות S-K-A-T-E מפסיד במשחק.

כרגע יש למשחק מעל ל-10,000 הורדות והציון הנוכחי בחנות Google Play הוא 4.4 מתוך 5.

⇓ הורדה למכשירי אנדרואיד ⇓ הורדה למכשירי אייפון

(6) Downhill Xtreme 

משחק סקייטבורד לסמארטפון -Downhill Xtremeאת הסקירה נסיים על טהרת הלונגבורד ונספר לכם את המשחק הראשון של תחרויות דאון-היל שמגיע אלינו מהיוצרים של Hockey Nations series ו- Football Kicks (2 משחקים שווים במיוחד). הפעם החבר’ה החליטו לשים על המפה את עולם הלונגבורד והדאון-היל ויצרו את Downhill Xtreme.
לאחר שתתקינו את המשחק תסחפו מיד במערבולת של לוקיישנים אקזוטיים מפוצצים באקסטרים, מפומפמים באדרנלין תתחרו בשחקנים אחרים, לבד או כצוות וגם נגד השעון לאורך כל הירידות במסלולים (ותאמינו לנו, מדובר בירידות מדהימות!).
לא משנה אם אתם מגדירים את עצמכם חובבנים, מקצוענים או סתם סקרנים, המשחק מתאים לכל הרמות, תוכלו למצוא בו את האתגר מתאים עבורכם. כצפוי, גם פה, ככל שתתקדמו בהישגים ובמשימות, תאספו פרסים וקופונים ובהתאם יפתחו בפניכם אתגרים ופיטשרים חדשים. אם תרגישו קצת משעמם תוכלו להצטרף לאירועים אונליין במשחק ולבחור שחקנים אמיתיים ברחבי העולם מולם תוכלו להתחרות. (יש דיבור שהחבר’ה מברזיל בלתי מנוצחים…)
ואיך אפשר בלי מוזיקה טובה, אז יש בשבילכם מגוון טרקים לשמוע (We Outspoken, Kidd Russell & The Clenc) ואם תהיו טובים ותתקדמו, ספרית המוזיקה תהפוך למגוונת ומעניינת יותר, מילה שלנו.
ועוד לא הזכרנו את מגוון הדגמים של מהם תוכלו לבחור, קרשים, גלגלים, לבוש, מיגון, בקיצור תגיעו מדוגמים לתחרות, אין מצב שלא יהיה לכם משהו מענין לבחור מתוכו.

כרגע יש למשחק מעל ל-5 מיליון הורדות והציון הנוכחי בחנות Google Play הוא 4.2 מתוך 5.

⇓ הורדה למכשירי אנדרואיד ⇓ הורדה למכשירי אייפון

לסיכום, היה נחמד, ממש נחמד…אבל עכשיו תורכם!

חברות וחברים, מבלי ששמנו לב הנה הסתיימה לה הסקירה, האמת אנחנו לא יודעים מי הגיע עד לכאן, סוף הסקירה, כי יש מצב שפשוט חלקכם כבר המשכתם הלאה עם אחד המשחקים, אבל אנחנו מקווים שעזרנו לכם למצוא משחק שווה.
אם תרגישו שמיציתם תמיד תוכלו לחזור לפה ולחפש משחק אחר. בגילוי לב נספר שהיו לנו כ-10 משחקים שווים אבל החלטנו לצמצם לסקירה ראשונה עם 5 משחקים, לאחר וויכוחים סוערים במערכת הוספנו עוד משחק, שישי, לסקירה, תוך סיכום שבקרוב נפרסם את חלק ב’ של הסקירה עם משחקים שווים לא פחות!

מכירים עוד אפליקציות או משחקים מומלצים לסקייטבורד? מצוין! נשמח שתספרו לנו על זה ישירות למייל שלנו team@sk8r.co.il  או הכנסו לעמוד יצירת קשר או שפשוט תכתבו בתגובות למטה.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...