עמוד הבית / לונגבורד / אפליקציות הסקייטבורד שאתם חייבים להתקין בסמארטפון שלכם – חלק א’
סקירת אפליקציות לסקייטבורד ולונגבורד חלק א

אפליקציות הסקייטבורד שאתם חייבים להתקין בסמארטפון שלכם – חלק א’

יש הטוענים שחברו הטוב ביותר של הסקייטר הוא הסמארטפון, אפשר לצלם, לשתף, לתקשר בקבוצות וואטסאפ, ועוד כל מיני. אבל עכשיו הסמארטפון שלכם הולך להיות חבר עוד יותר טוב של הסקייטבורד, וזאת בעזרת אפליקציות (חינמיות) שאתם חייבים להכיר, הן פשוט יהפכו את חווית הסקייטבורד להרבה יותר מעניינת.

מכיוון שיש לנו לספר לכם על לא מעט אפליקציות מומלצות החלטנו לחלק את הסקירה לשני חלקים, כאשר את החלק השני נפרסם בקרוב. אז נתחיל דווקא ב”מועדון הלונגבורד”, תחום הלונגבורד זוכה למגוון רחב של אפליקציות, ובואו לא נתבלבל אנחנו מדברים על אפליקציות, לא על משחקים. (על משחקים נדבר בהזדמנות אחרת…)

הסקירה הפעם כוללת 6 אפליקציות שמתאימות במיוחד ללונגבורד, לא משנה מה הסגנון שלכם בלונגבורד האפליקציות הבאות יוכלו לעזור לכם להתמקצע ולהנות עוד יותר.

Longboard TrickTips

 LongboardTricks אפליקציה לסקייטבורד ולונגבורד רוצים ללמוד ולהשתפר בלונגבורד, הנה האפליקציה בשבילכם, תוכלו למצוא כאן טיפים וטריקים להחלקה על לונגבורד, לסמן מה כבר למדתם ובכך לעקוב אחרי ההתקדמות שלכם. הטיפים וההדרכות מבוססים על סרטוני וידאו, תוכן גולשים מקהילת הסקייטבורד ברחבי העולם. הנושאים מחולקים לפי קטגוריות באופן ברור וניתן לבחור ממגוון רחב של תרגילים בתחום הלונגבורד. מומלץ כמובן להשתמש באפליקציה בשטח, במקומות בחוץ, כך תוכלו לצפות בסרטון ההדרכה ומיד לנסות ותרגל בעצמם.

Longboard SpeedMeter

אפליקציה לסקייטבורד ולונגבורד  -SpeedMeterכל סקייטר צריך ספידומטר, במיוחד אם אתם שייכים למשפחת הלונגבורד (:
נכון תמיד רציתם לדעת לאיזה מהירות אתם מגיעים בדאונהיל? אז בעזרת אפליקציית Longboard SpeedMeter תוכלו למדוד את המהירות, המרחק, הזמן ואת השינוי בגבהים בירידה שזה עתה ירדתם.
האפליקציה משתמשת גם בחיישן ה-GPS שבסמארטפון כדי למפות את המסלול המלא ומיד לאחר מכן תקבלו את הנתונים המעניינים האלו ישירות במסך הסיכום. ניתן גם לשמור את המידע, את המיקום ולשתף ועוד כל מיני פיטשרים שווים.

Longboard Mapp

אפליקציה לסקייטבורד ולונגבורד-LongboardMappאם אתם בקטע של מסלולים, ירידות טובות ורוצים להכיר עוד מקומות זאת האפליקציה בשבילכם.
צריך רק להפעיל את אפליקציה והיא תעשה לכם את כל העבודה הקשה, להקליט ולשמור את המסלול שלכם על גבי מפה, ברגע שעשיתם זאת המסלול יהיה זמין גם למשתמשים האחרים (אם תרצו כמובן), וכך בעזרת שיתוף הדדי, תוכלו להכיר מקמות חדשים ומעניינים לסשנים.

Pro Skate Design

Pro Skate Design אפליקציה לעיצוב הסקייטבורד והלונגבורד עכשיו זה בידיים שלכם, זאת האפליקציה שתאפשר לעצב את לונגבורד (או סקייטבורד) החלומות שלכם.
יש לכם בדמיון עיצוב גרפי מיוחד לבורד? אתם עוצמים את העיניים ויודעים איך יהיה מעוצב הסקייטבורד שלכם? אז עכשיו אתם יכולים להגשים את זה, לבחור את הבורד המתאים, לעצב את הגרפיקה של של הבורד (משני הצדדים) , להוסיף תמונות, כיתוב וכל מיני ותקשיבו טוב, בסוף גם להזמין את הסקייטבורד הקומפלט שיצרתם, ממש באמיתי!
גם אם אתם רק רוצים לעצב זה גם אחלה, פשוט שמרו את העיצובים שלכם כתמונה ושתפו את החברים וכל מי שבא לכם.

Electric Longboard Plans

אפליקציה Electric Longboardכיצד לבנות סקייטבורד חשמלי למהנדסים שביניכם, אלו שתמיד חלמו לבנות סקייטבורד חשמלי, אז הנה אפליקציה שתעזור לכם להגשים את החלום.
האפליקציה היא מבית היוצר של אתר PoweredDIY.com, באפליקציה תוכלו למצוא מידע מקיף ורחב ביותר על איך להכין בעצמכם סקייטבורד חשמלי, שלב אחר שלב. המדריכים כוללים גם המון סרטוני וידאו שיקלו עליכם בתהליך ויעלו את הסיכוי שבאמת תצליחו ליצור סקייטבורד חשמלי (ולא בטעות תבנו טיל בליסטי או חללית).

Longboard Wallpaper

אפליקצית טפטים לסמארטפון גם כשנחים, או בעבודה או בלימודים צריך להנות מהלונגבורד, בשביל זה כדאי שתפנקו את הסמארטפון שלכם בטפטים של לונגבורד, תמונות וצילומים מרהיבים שיכולים להיות הטפט שיפתיע אתכם כל פעם שתפתחו את הסמארטפון.

 

 

Extreme Trip (אפליקציה כחול לבן)

 Extreme trip אפליקציה לסקייטבורד ובכלללסיום נרצה לצין עוד אפליקציה חדשה דנדשה שהושקה לא מזמן בשם אקסטרים טריפ.
האפליקציה מאפשרת למפות ספוטים ומקומות ומיועדת לא רק לסקייטבורד אלא לתחומי אקסטרים נוספים.
הקדשנו פוסט שלם לאפליקציה ואתם מוזמנים להציץ, לקרוא ולהתנסות http://www.sk8r.co.il/extreme-trip/

טוב זה היה חלק א’ של הסקירה, אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא את חלק ב’ של הסקירה עם אפליקציות מעניינות נוספות

מכירים עוד אפליקציות מומלצות ללונגבורד? (וסקייטבורד בכלל?) מצוין! נשמח שתספרו לנו על זה ישירות למייל שלנו team@sk8r.co.il  או הכנסו לעמוד יצירת קשר או שפשוט תכתבו בתגובות למטה.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות דיתה טאנלס

הכל התחיל שהייתי ילדה קטנה, הביאו לי סקייטבורד ירוק מאמריקה... והיום 20 שנה אחרי, כל סקייטבורד שלי חייב להיות עם מוטיב ירוק...בשנים האחרונות זה בעיקר לונגבורד עם הרבה דאון-היל ארץ ישראלי (תתפלאו אבל יש המון מקומות)