עמוד הבית / משחקים ואפליקציות / אפליקציות הסקייטבורד שאתם חייבים להתקין בסמארטפון שלכם – חלק ב’
סקירת אפליקציות לסקייטבורד ולונגבורד חלק ב

אפליקציות הסקייטבורד שאתם חייבים להתקין בסמארטפון שלכם – חלק ב’

לפני כמה שבועות הכנו עבורכם את הרשימה הראשונה של אפליקציות לסקייטבורד, באותה סקירה התחלנו עם תחום הלונגבורד והפעם אנחנו ממשיכים לסקייטבורד עם תוספות מעניינות שיכולות להתאים לתחומים נוספים בסקייטבורד.
קיבלנו גם מכם כמה וכמה המלצות ואנו שמחים לפרסם את החלק השני של הרשימה בה תוכלו למצוא החל מאפליקציות שיעזרו לכם להיות סקייטרים טובים יותר ועד אפליקציות של מועדוני מעריצים.

RIDERS

אפליקצית הסקייטבורד RidersRIDERS היא אומנם אפליקציה שמאכלסת בזרועות פתוחות כמה וכמה ענפי ספורט (סקייטבורד, לונגבורד, BMX, אופני הרים, קורקינט, סנובורד, רולר בליידס, סקי, סקי מים וגם גלישת גלים בקרוב), אבל אל דאגה, אתם תרגישו פה כמו בבית וזאת מכיוון שכמות התוכן והפיטשרים עבור כל ענף היא אדירה, עבורכם זאת תהיה אפליקציה לסקייטבורד, כאשר תמיד תוכלו להציץ מה הולך גם בענפי הספורט האחרים. תוכלו ללמוד טריקים חדשים, לשפר את רמת המיומנות, לעקוב אחרי ההתקדמות האישית שלכם וכמובן גם לשתף עם קהילת המשתמשים שבאפליקציה. מאגר התוכן באפליקציה כולל מעל 900 תרגילים ומהלכים של מיטב המקצוענים שחיים את האקסטרים, מבלים המון בסקייטפארקים ובכלל בספוטים מעניינים ברחבי העולם. ניתן גם לעקוב אחרי משתמשים אחרים וללמוד מהם.
יש פה עוד קטע מעניין, באפליקציה עושים שימוש סקאוטרים בתחום הסקייטבורד, ככה שאם אתם רוצים שיגלה אתכם ספונסר מחו”ל, זאת בהחלט אחת הדרכים לעשות את זה.

SkateSpots

אפליקצית הסקייטבורד Skate Spotsנמאס לכם לבקר יום יום באותם ספוטים? אתם יוצאים לטיול ולא יודעים אם יהיו שם ספוטים שווים? יש מצב שאפליקצית SkateSpots הולכת לעזור לכם לשנות את המצב.
האפליקציה מאתרת ספוטים מסביבכם, בנוסף תוכלו להגדיר את הספוטים המועדפים עליכם, לחפש ספוטים לפי תחומים שמתאימים לכם כגון סקייטפארקים, ספוטים אורבניים, גבעות לדאון היל, מישורים ללונגבורד ועוד.
מצאתם ספוט שמתאימים לכם, אין בעיה האפליקציה תציג לכם אותו על גבי מפה וגם תנחה אתכם כיצד להגיע אליו.
מפתחי האפליקציה מתגאים ומספרים שזאת האפליקציה הוותיקה והמקורית לאיתור ספוטים ויש להם למעלה מ-100,000 משתמשים פעילים, חתיכת קהילה.

הערה: יש לנו אפליקציה דומה כחול לבן בשם Extreme Trip כתבנו עליה בהרחבה בעבר, לספוטים בארץ שווה לבדוק ולהשתמש בה. לעומת זאת, SkateSpots תתאים לדעתנו יותר לחו”ל.

Know Skateboarding

אפליקצית הסקייטבורד Know Skateboardingעולם הסקייטבורד, כולו בכף ידכם. חשוב לכם להקפיד ולהיות מעודכנים מה קורה בתחום? רוצים לדעת הכל על בסיס יומיומי? יש מצב שזאת האפליקציה עבורכם. באפליקציה תוכלו לצפות בסרטונים נבחרים, כל חדשות הסקייטבורד מהעולם מרוכזים במקום אחד, ורשימת אירועים שמתעדכנת כל הזמן.
כל המידע נאסף ונבחר בקפידה על ידי סקייטרים מקצוענים, צוות מקצועי שיודעים גם לעסוק בכתיבה ומידענות. תוכלו לקרוא כתבות, לצפות בסרטונים וכמובן להגיב ולשתף את החברים ושאר חברי הקהילה.
האפליקציה היא מבית היוצר בשם Know Projects, החברים האלו כבר זכו בפרס עבור אפליקציה אחרת שלהם, Street Fundamentals instructional app , ככה שבהחלט יש למה לצפות מהאפליקציה החדשה שלהם.

SKATE BATTERY WIDGET

SKATE BATTERY WIDGETתכל’ס שמדובר על סמארטפון, כולנו עבדים של הסוללה, או של המטען. אנחנו כל הזמן בלחץ כמה אחוזים נותרו לנו בסוללה ואיפה מסביבכם אפשר לטעון את המכשיר.
אז אם כבר כל הזמן להציץ באחוזי הסוללה שנותרו, למה לא כדאי להסתכל על סקייטבורד שיציג את האחוזים ואם המצב באמת חמור ולא נותרו הרבה אחוזי בסלולים הסקייטבורד אפילו נשבר. נכון זאת לא בדיוק אפליקציה, אלא מדובר בתוסף, וויג’יט (Widget) לבעלי מכשירי אנדרואיד בלבד, אבל לאוהבי הסקייטבורד זה משהו קטן שיכול להעלות להם חיוך גדול כל פעם מחדש.

Skate Go Launcher EX Theme (בתשלום)

אפליקצית הסקייטבורד Skate Go Launcher EX Themeכמעט כל האפליקציות המומלצות שסקרנו הן חינמיות, אבל הפעם בהמשך לאפליקציה הקודמת שסיפרנו לכם עליה (SKATE BATTERY WIDGET) חשבנו שכדאי לתת לכם את הדבר האמיתי למי שבאמת רוצה לעטוף את הסמארטפון שלו בסטייל סקייטבורד. משתמשי האנדרואיד בטח כבר הבינו שמדובר על אפליקציה רק עבורם, מה לעשות סטיב ג’ובס לא מרשה באייפון לאפליקציות לחדור כל כך עמוק לקרביים של המכשיר , ולכן רק משתמשי אנדרואיד יכולים להשתולל עם נראות של מערכת ההפעלה.
הפעם מדובר על ערכה להתקנה עבור התוסף המוכר והפופולרי GO Launcher EX, למי שלא מכיר, נספר בקצרה שהתוסף הוא חינמי ומאפשר להתקין Theme שכוללת סגנון, סטייל ייחודי של צבעים, אייקונים, רקעים, סאונד וכד’.
אבל העניין הוא שחלק מה- Themes עולות כסף ובמקרה הזה ה-Theme של הסקייטבורד הוא אינו חינמי, אבל בהחלט מושקע וכולל אייקונים בצורות וסגנון של גלגלי סקייטבורד, אזור ה-Docking (התחתון, איפה שהאייקונים הקבועים) כולל קרש סקייטבורד וגם יש רקעים איכותיים.

דרך אגב, יש הטוענים שהתקנה של התוסף GO Launcher EX משפרת משמעותית את מהירות המכשיר והוא יעבוד לכם יותר מהר, ברוב המקרים זה בהחלט נכון. אז אחרי שהתקנתם את התוסף, השלב הבא הוא להתקין את ה- Theme שאתם רוצים, המלצה שלנו תתחילו בהתקנת Theme מתוך ההיצע החינמי, ואם תראו שאתם אוהבים את הרעיון תשקיעו ותרכשו את ה-Theme של הסקייטבורד.

מחיר חד פעמי: 4.60 ₪, בעמוד ההורדה תוכלו למצוא מידע נוסף, וכן הנחיות כיצד להתקין את הTheme של הסקייטבורד.

Skateboard Logo Wallpaper

Skateboard Logo Wallpaperאבל רגע, גם למשתמשי אייפון מגיע לעצב את הסמארטפון שלהם ברוח הסקייטבורד, אז נכון אי אפשר הרבה, אבל בכל זאת רקעים מיוחדים זה בהחלט אפשרי. בשביל זה יש לנו את האפליקציה Skateboard Logo Wallpaper, פה תוכלו לבחור מבין 170 לוגיים ומותגים מובילים בתחום הסקייטבורד וליצור את הטפט (רקע) עבור האייפון שלכם.
האפליקציה תאפשר לכם לא רק לבחור לוגו אלא גם לעצב בהתאם לרוח היצירתיות, תוכלו לבחור את גודל הלוגו, הרקע, המיקום והמסגרת הכללית.

Line Dice

אפליקצית הסקייטבורד Line Diceהאפליקציה אומנם מיועדת רק לאייפון אבל בכל זאת רצינו לספר עליה, כי היא בעיקר עוזרת לאלו שצריכים עזרה בקבלת החלטות.
קרה לכם פעם שלא הצלחתם להחליט איזה תרגיל תלמדו או תנסו לעשות באותו היום? בפעם הבאה תוכלו להשתמש ב-Line Dice, האפליקציה פשוט תגריל עבורכם, תרגיל לבצע וללמוד, מאגר התרגילים הוא מגוון ביותר, ככה שאין לכם מה לדאוג, כל מה שתקבלו יהיה שווה ומעניין. בנוסף, תוכלו להגדיר מראש את רמת הקושי (קל, בינוני, כבד) של התרגיל ככה שאם אתם רוצים יום קל, פשוט בחרו מראש רמה קלה ומה שיוגרל עבורכם יהיה בהתאם. אגב, משתמשים מספרים שהאפליקציה מתאימה להם גם כעזר למשחק S.K.A.T.E, כאשר 2 סקייטרים רוצים להתמודד אחד מול השני.

Tony Hawk Fan App

אפליקצית הסקייטבורד למעריצי טוני הוק לסיום נעזור גם למעריצים שבינינו ,כדי להעריץ מישהו נדרשת גם מיומנות, איסוף ידע והצורך להישאר עדכנים לגביו.
אז המישהו הזה הוא לא אחר מטוני הוק, והאפליקציה היא מועדון מעריצי טוני הוק. תוכלו למצוא באפליקציה כל מה שמעריץ שרוף צריך, מאגר ענק של תמונות וסרטונים שלוקטו במיוחד מאתרים כגון יוטיוב, יאהו ומקורות נוספים.
מעבר למידע הבסיסי שכולל ביוגרפיה מלאה על טוני הוק וכן סרטים ותמונות, מומלץ להיכנס לאזור החדשות (News) ולהתעדכן בכל מה שחדש לגבי טוני הוק, החל מאירועים ותחרויות בהם הוא משתתף ועד למידע חדש שמתפרסם לגביו באתרי חדשות הספורט.
כמו כן, החברים שפיתחו את האפליקציה פתוחים לבקשות, טענות וכד’ והם מבקשים שתשלחו אליהם הצעות לשיפורים ותוספות, כנסו לכתובת www.AppIslandStudio.com ושלחו להם הודעה.

הגעתם עד לפה ופתאום הבנתם שלא קראתם את החלק הראשון של הסקירה? אין בעיה, כנסו פה לחלק הראשון.
טוב, אז אם כבר הפניות, יש לנו עוד 2 פוסטים מענינים על אפליקציות שכתבנו לפני כמה זמן:

מכירים עוד אפליקציות או משחקים מומלצים לסקייטבורד ? מצוין! נשמח שתספרו לנו על זה ישירות למייל שלנו team@sk8r.co.il  או הכנסו לעמוד יצירת קשר או שפשוט תכתבו בתגובות למטה.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות דיתה טאנלס

הכל התחיל שהייתי ילדה קטנה, הביאו לי סקייטבורד ירוק מאמריקה... והיום 20 שנה אחרי, כל סקייטבורד שלי חייב להיות עם מוטיב ירוק...בשנים האחרונות זה בעיקר לונגבורד עם הרבה דאון-היל ארץ ישראלי (תתפלאו אבל יש המון מקומות)