עמוד הבית / לונגבורד / בן סטילר והסקייטבורד בסרט “חייו הסודיים של וולטר מיטי”

בן סטילר והסקייטבורד בסרט “חייו הסודיים של וולטר מיטי”

לפני כשנה (ב-2013) יצא לאקרנים הסרט החדש של בן סטילר “חייו הסודיים של וולטר מיטי” (The Secret Life of Walter Mitty), סטילר מככב בסרט וגם מביים אותו, אולי בגלל זה החליט לתת ביטוי לאהבה הישנה שלו מתקופת הנעורים בניו-יורק…הסקייטבורד.

הסרט בסגנון דרמה-קומי-רומנטי המשלב הרפתקנות ופנטזיה. וולטר מיטי (בן סטילר) הוא מנהל אגף עריכה ופיתוח סרטי צילום במגזין “לייף”, כאשר במהלך היום הוא מרבה לחלום בהקיץ על הרפתקאות.
צלם מפורסם בשם שון אוקנול (שון פן) העובד בצמוד עם מיטי, שלח לו סרט צילום ובו חסרה התמונה האחרונה והחשובה ביותר למגזין, וולטר מחליט לצאת במסע אחרי הצלם להשבת התמונה ומכאן הכל מתחיל….
בסרט 2 סצינות בהם מדגים סטילר את מיומנותו בסקייטבורד, כאשר הוא גם נעזר בכפיל בחלקים הקצת יותר מסוכנים.

הסצינה הראשונה

סטילר מטייל בפארק עם עמיתתו לעבודה (שבה הוא מאוהב) ופוגש שם גם את בנה הצעיר. הבן, בחור כבן 12 אוהב סקייטבורד סטילר מנהל שיחה קצרה עם הבחור כאשר במהלכה הוא מדגים לו כמה וכמה תרגילים מענינים. אומנם רואים את ההדגמות מרחוק ובמטושטש אבל נראה כי סטילר (או הכפיל…רודני מולן – כן כן, הוא ולא אחר!) בהחלט מיומנים בסקייטבורד.

הסצינה השניה

זוהי הסצינה הדרמטית יותר המתרחשת במהלך מסע הרפתקאות וחיפושים באיסלנד. סטילר חייב להגיע לעיר ומכיוון שנפל ושבר את אופניו הוא מחפש אמצעי תחבורה חלופי, בפגישת מקרית עם חבורת נערים הוא מקבל מהם סקייטבורד מסוג לונגבורד תמורת חפץ אחר.
כדי להגיע לעיר במהרה על סטילר לבצע דאון-היל רציני בגבעות איסלנד, הוא משתמש בסלעים כמגני ידיים ויוצא לדאון-היל מרשים במיוחד. אגב, חלק מהצילומים בוצעו על ידי סטילר עצמו וחלק ע”י כפיל.

 

בסרטון הבא תוכלו לצפות במאחורי הקלעים של הצילומים, מתי סטילר על הסקייטבורד ומתי הכפיל…

ואיזה סקייטבורד היה בצילומים?

דגם הלונגבורד בצילומים הוא Prodigy של חברת Arbor, אורכו כמעט מטר (96.5 ס”מ).
הדגם הושק בשנת 2012 ונחשב פופולרי בקרב קהילת מחלקי הדאון-היל. אם אתם מתעניינים בדגם, תוכלו לקרוא ולהתרשם ממידע נוסף באתר www.daddiesboardshop.com 

הא, ויש גם סצינה שלישית

האמת בסצינה הזאת יש הרבה לונגבורד ואפילו סטריט-סאפ, הענין הוא שבעריכה החליפו את הסקייטבורד ובאפקטים מיוחדים הפכו את זה לגלשן מיוחד שמבקע את הכביש תוך כדי הגלישה.

ובכל זאת הנה המאוחרי הקלעים של הסצינה, תוכלו לראות פה את סטילר בכושר משייט לו ברחוב ניו-יורקי סואן עם הלונגבורד שלו.


לסיום, מסתבר שהכפיל בסרט, מומחה סקייטבורד ודאון היל בשם בריאן הולדן (Brian Holden) מקולרדו הפך לסלב עם יצירת הסרט.
הוא מרבה להופיע בתקשורת ובתוכניות טלוויזיה, הנה ראיון עימו בערוץ FOX 31 בדנוור:

אם הוידאו פה למעלה לא עובד משום מה, נסו את הקישור הישיר לעמוד תוכנית הטלוויזיה

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...