עמוד הבית / לונגבורד / האמבורד / האמבורד: דגם ביסקוויט Biscuit

האמבורד: דגם ביסקוויט Biscuit

הדגם האחרון שיצא מפס הייצור של המשפחה, דגם המיני באורך של 61 ס”מ בלבד. (24 אינץ’)בגלל אורכו הקומפקטי הוא מאפשר תמרון אדיר מבלי לשחוק את הגלגלים. אם תסתכלו טוב על תמונת הדגם למעלה בעמוד תוכלו לראות שהגלגלים הקדמיים חשופים מצידי הקרש ובכך לא נשחקים (Wheel Bite) בקרש במהלך תמרונים חדים במיוחד. החלקה על הדגם מאפשרת גם לפמפם, לצבור תאוצה ולבצע תמרונים חדים מדמי גלישה.אגב, זה דגם ממש דומה לקרבר, רבים טוענים כי זה דגם שפותח במיוחד במטרה להתחרות בקרבר

logo_Biscuitאורך: 61 ס”מ
רוחב: 34.9 ס”מ
גלגלים: ABEC 11’s top of the line 60mm No Skoolz
צירים: Invader Trucks by Sure Grip
מייסבים: BILTIN Abec 7 bearings

מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הדגם באתר הרשמי http://hamboards.com/collections/biscuts

רוצים להכיר את כל הדגמים? בעמוד הבא הרשימה המלאה של כל הדגמים

את הדגם ניתן לסווג לפי 5 תכונות מרכזיות (תמרון, שיוט, גלישה על הקצה, פמפום וניידות), הצוות המקצועי בהאמבורד העניק ציון לכל תכונה בהתאם לכל דגם, התוצאה כאן לפניכם. נדגיש כי לא מדובר בציון איכות אלא את מידת היכולת של הדגם לתת מענה לכל תכונה ותכונה. כל גולש נותן משקל שונה לתכונות הנ”ל ובהתאם יודע לבחור את הדגם המועדף עליו.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

https://www.youtube.com/watch?v=HXzMukedUeU הדגם האחרון שיצא מפס הייצור של המשפחה, דגם המיני באורך של 61 ס"מ בלבד. (24 אינץ')בגלל אורכו הקומפקטי הוא מאפשר תמרון אדיר מבלי לשחוק את הגלגלים. אם תסתכלו טוב על תמונת הדגם למעלה בעמוד תוכלו לראות שהגלגלים הקדמיים חשופים מצידי הקרש ובכך לא נשחקים (Wheel Bite) בקרש במהלך תמרונים חדים במיוחד. החלקה על הדגם מאפשרת גם לפמפם, לצבור תאוצה ולבצע תמרונים חדים מדמי גלישה.אגב, זה דגם ממש דומה לקרבר, רבים טוענים כי זה דגם שפותח במיוחד במטרה להתחרות בקרבר אורך: 61 ס"מ רוחב: 34.9 ס"מ גלגלים: ABEC 11’s top of the line 60mm No Skoolz צירים: Invader Trucks by…

סיכום הדירוג

Carving (תמרון וחיתוך)
Cruise (שיוט)
Noseriding (גלישה על קצה קדמי)
Pump (פמפום)
Portability (ניידות, יכולת נשיאה)

סיכום אפשר לסכם ולומר שמדובר בדגם מאוד דומה בסגנון הגלישה לקרבר, הוא מתאים בעיקר לילדים ונערים (בגלל מגבלת המשקל) אבל מצוין להשגת מהירות תוך כדי פמפום.

הדירוג שלך: 4.05 ( 1 דירוגים)

אודות דיתה טאנלס

הכל התחיל שהייתי ילדה קטנה, הביאו לי סקייטבורד ירוק מאמריקה... והיום 20 שנה אחרי, כל סקייטבורד שלי חייב להיות עם מוטיב ירוק...בשנים האחרונות זה בעיקר לונגבורד עם הרבה דאון-היל ארץ ישראלי (תתפלאו אבל יש המון מקומות)