עמוד הבית / סקייטפארק / כשמשקה אנרגיה רוצה לעשות מסיבה בסקייטפארק

כשמשקה אנרגיה רוצה לעשות מסיבה בסקייטפארק

שרוצים לפנות לקהל צעיר ולהציע להם משקה אנרגיה, סקייטבורד יכול בהחלט לעשות את העבודה. הקמפיין החדש Lite של Lucozade Sport מותג משקאות אנרגיה מבריטניה החליט שסרטון ההשקה החדש (לשנת 2011) יעסוק בסקייטבורד וסקייטים ויהיה איך לא, בווניס ביץ שבקליפורניה.

לסרטון לוהקו הטלנטים הכי חמים בקהילת הסקייטבורד בלוס אנג’לס שהמגרש הביתי שלהם הוא כמובן הסקייטפארק שבווניס ביץ. 3 הטלנטים, הכוכבים הראשיים בפרסומת הם קנדיס היידן (Candice Heiden) ודניאלה הוקינס (Danielle Hawkins) מחליקות סקייטים פופולריות ומוכשרות, והסקייטבורדיסט קיליאן מרטין (Kilian Martin) שגם הופיע שנה אחרי כן בפרסומת של מרצדס סמארט.

בתחילת העלילה נפגשות קנדיס ודיניאלה ברחובות לוס אנג’לס ומחליקות (עם הרבה סטייל ופעלולים) לכיוון הסקייטפארק שבווניס ביץ. במקביל מוביל קיליאן קבוצת מחליקי סקייטבורד מכיוון אחר גם אל עבר הסקייטפארק.
בסופו של דבר כולם נפגשים בסקייטפארק לחגיגת פעלולים מרשימה ביותר, תוך כדי (איך לא?) שתית משקה האנרגיה של המותג.

פס הקול בפרסומת נקרא “Louder” גם הוא מרשים לא פחות, והופק במיוחד על ידי DJ Fresh באמצעות מותג המוסיקה The Ministry of Sound. כמה שבועות לאחר ההשקה הוא כבר התברג במקום הראשון במצעד הפזמונים הבריטי (The Official UK Top 40 Singles Chart)
במאי הסרט הוא בן ניומן (Ben Newman), יוצר ובמאי מוערך וכשרוני של פרסומות. (שנה לאחר מכאן הוא יחבור שוב לקיליאן מרטין ויפיק סרטון טנדם סקייטבורד מדהים עבור חברת מרצדס-סמארט)
צוות הקריאטיב וההפקה של משרד הפרסום מספר שהמטרה היתה להפיק פרסומת מכוונת מוסיקה וקצב, המשדרת ייחודיות וחדשנות תוך כדי שמירה על ערכי המותג.
“רצינו ליצור השראה עבור קהל היעד לשכנע אותם לצאת החוצה ולבצע פעילות אקטיבית וספורטיבית ולהנות מהעשייה בספורט. ספורט יכול להיות מוגדר בדרכים מגוונות ואנו מאמינים שהמותג Lite מאמץ ומחבק את ההרגשה החיובית של להיות פעיל וספורטיבי.”

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...