עמוד הבית / סקייטבורד / סקייטבורד לשניים: כשמנסים לפרוץ את גבולות הדמיון

סקייטבורד לשניים: כשמנסים לפרוץ את גבולות הדמיון

הרעיון “סקייטבורד לשניים” בסגנון טנדם נוצר בשנת 2012 עבור פרסומת בבריטניה למכונית החדשה של סמארט אשר כללה רק 2 מושבים. חברת מרצדס ביקשה להשיק את המכונית בקונספט ייחודי ומקורי אשר מציג את היתרונות הרכב החדש.

מפיקי הפרסומת חיפשו בתחילה 2 רוכבי BMX שיוכלו לבצע פעלולים מעניינים ביחד בסגנון טנדם, אבל אף אחד מהרוכבים שפנו אליהם חשב שזה אפשרי. הרעיון כמעט ונגנז אולם הכל השתנה כאשר המפיקים נפגשו עם הבמאי והיוצר בן ניומן (Ben Newman) שהציע תפנית קלה ולהחליף את ה-BMX וללכת בכיוון של 2 סקייטרים מבצעים יחד פעלולים על אותו סקייטבורד.
הבמאי, ניומן הכיר סקייטר בשם קיליאן מרטין (Kilian Martin) שנודע כחדשן ומקורי והסכים להצטרף לפרויקט בעיקר מכיוון שדבר דומה עוד לא נעשה בעבר והוא הבין שפניו להרפתקאה חדשנית במיוחד.
קיליאן גם ידע מיד למי להציע להצטרף אליו כפרטנר לאתגר, הוא פנה לחברו אלפרדו ארבון (Alfredo Urbon) סקייטר כשרוני במיוחד בטריקים ואתגרים הדורשים מיומנות רבה.

סרטון הפרסומת המלא:


הביצועים כל כך הרשימו את הבמאי ונציגי מרצדס שבסוף הוחלט לצמצם את הפריימים בהם רואים את רכב הסמארט לכדי כמה שניות בודדות בסוף הסרטון וזאת כדי לאפשר ולהציג כמה שיותר פעלולים מרשימים של קיליאן ואלפרדו.
באמצעות זוויות צילום ייחודיות ותנועות מצלמה גמישות הפרסומת מציגה טריקים בסקייטבורד בסגנון טנדם שנחשבו בלתי אפשריים עד היום.

קצת על מאחורי הקלעים

המיקום הספציפי של הצילומים נקבע לאזור הנמל ( Port Forum) שבברצלונה, ספרד.
השמש הנעימה, הבהירות, הימים הארוכים וכמו כן הארכיטקטורה המודרנית שבעיר גרמו לצוות ההפקה לבחור בה.
קיליאן ואלפרדו התאמנו במשך 5 ימים לפני הצילומים, האתגר היה קודם כל להתרגל לקרש החדש שהיה ב-50% יותר ארוך מקרש רגיל וכמו כן, לסנכרן ביניהם את התזמון של ביצוע פעלולים יחד על גבי הסקייטבורד.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...