עמוד הבית / סקייטבורד / טרנד חדש: איך לסחוב את הסקייטבורד בסטייל
www.dastrap.com
רצועה לסקייטבורד בסטייל www.dastrap.com

טרנד חדש: איך לסחוב את הסקייטבורד בסטייל

בסדר אז יצאתם עם הסקייטבורד, להחליק או סתם להגיע ממקום למקום, תמיד יש את השלב שצריך להחזיק את הסקייטבורד, ולא תמיד זה מסתדר לנו עם הדברים האחרים, תיק או קסדה ולא משנה מה.
הנה פתרון מקורי ויצירתי: DA’ STRAP

מה זה DA’ STRAP?
רצועה (מתכווננת באורך) שיש לה כרסים מיוחדים מברזל בשני הקצוות, ניתן לחבר את צירי הסקייטבורד לכרסים והופ יש לכם דרך לסחוב את הסקייטבורד שאתה רוכבים על אופניים או סתם שלא בא לכם להחליק עליו. (למי שהיה בצבא זה קצת כמו נשק בהצלב)
מה עושים עם הרצועה שכן רוצים להחליק אתם בטח שואלים? פשוט מאוד שלא משתמשים אפשר גם לחגור את זה על המותנים ממש כמו חגורה. אפשר אפילו לסחוב שני סקייטבורדים בשיטה הזאת, תסתכלו בתמונות זה עובד.

ממציא הרעיון הוא ארנסט ג. האריס, לראשונה הרעיון עלה במוחו אי שם בשנת 1999, אבל רק אחרי 10 שנים הוא התחיל להבין שיש לו ביד רעיון ממש לא רע. אז מה הוא עשה? הוציא פטנט באוקטובר 2012 (למי שממש רוצה לחפור לעומק מדובר על פטנט מספר D668, 529 S)
ארנסט מאמין שהמוצר שלו מהפכני ומאפשר לסקייטרים לללכת ולהסתובב בקניונים, תחנות רכבת ועוד כל מיני מקומות מבלי שמקשים עליהם את הכניסה עם הסקייטבורד. כשאתם עם זה חוץ מהסטייל זה משדר לסביבה, “הי אני לא הולך להחליק פה, אל תדאגו”.

המלצה שלנו…לכו על זה, לפחות בלשפצר משהו דומה בבית.

צפו בסרטון, ארנסט (ואבא שלו) מציגים את הרעיו:

רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר הרשמי
והנה כמה תמונות שהעלו הגולשים לאתר הרשמי של DA’ STRAP



כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...