עמוד הבית / קולנוע וטלוויזיה / פרסומות / שיתוף פעולה בין סנטה קרוז ולוקספילם יצר משהו מענין

שיתוף פעולה בין סנטה קרוז ולוקספילם יצר משהו מענין

למלחמת הכוכבים וענף הסקייטבורד יש יחסים חמים במיוחד, הם נפגשים אחת לתקופה, ואז נולד משהו חדש…
אחת הסיבות לכך היא כנראה התקופה בה נולדו או החלו לפרוח. בסוף שנות ה-70 תחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, אז יצאו לאקרנים שלושת סרטי מלחמת הכוכבים ובמקביל ענף הסקייטבורד החל להתפתח ולצמוח אל מעבר לסצינת הבריכות לכיוון הסצינה האורבנית וכן כספורט תחרותי לכל דבר. כן, אפשר לומר שהם בני אותו מחזור (סוג של…) ולכן בתעשיית הסקייטבורד חברות מסחריות אוהבות לחבור אחת לכמה זמן לעולם התוכן של מלחמת הכוכבים ליצירה משותפת, השראה וחיזוק.

לא מזמן סיפרנו לכם כבר על מקרה מענין מהקיץ הקודם, זוכרים? קולקציית הנעלים בעיצובי מלחמת הכוכבים?

הפעם מדובר על חברת סנטה קרוז (Santa Cruz Skateboards) שהשיקה קו חדש של של סקייטבורדים וקרוזרים בעיצובים מיוחדים של מלחמת הכוכבים.
מדובר על כ-20 דגמים מרשימים במיוחד, שכוללים גם עיצוב לחלק העליון של הקרש בסקייטבורד, כך שהעיצוב הוא קומפלט ופשוט מעורר השראה. מגוון העיצובים כולל כמובן דמויות מרכזיות מהטרילוגיה וכן איורים של סצינות מפורסמות מהסרטים, אם אתם חובבי הז’אנר (סקייטבורד + מלחמת הכוכבים) אנו מבטיחים לכן שתוכלו למצוא דגם שימצא חן בעיניכם מאוד.

נתחיל דווקא עם סרטון הפרסומת

כמעט ושכחנו, לפני שנעבור להצגת הדגמים רצינו לספר על סרטון ההשקה המקורי ומלא ההומור שהופק לרגל ההשקה של הדגמים. גם פה החליטו החברות לשתף פעולה וחברת לוקספילם הסכימה להעמיד את משרדי החברה (סוג של היכל תהילה – מוזיאוני) לטובת צילומי הסרטון. חברת סנטה קרוז מצידה סיפקה את השחקנים, חברי צוות סנטה קרוז, ואין כמו סרטון עם דמות הרע (הנוול), גם פה חברת לוקספילם לא איכזבה והחליטה לצרף שחקן חיזוק מהצד שלה, את דארת ויידר (Darth Vader).
נספר על העלילה בקצרה, משרדי חברת לוקספילם כמו הרבה מוסדות ומשרדים עירוניים הם אזורים “ללא סקייטבורד” כלומר, חל איסור להחליק במקום. כבר בתחילת הסרטון אנו רואים את השומר במשרדי החברה בסן פרנסיסקו מקפיד להציב את השלט (No Skatboarding) בסמוך לכניסה. מצד שני אנו רואים את יתר חברי הקבוצה של סנטה קרוז מחליקים אי שם בגבעות סן פרנסיסקו לכיוון משרדי החברה. אין ספק שהולך להיווצר שם עימות ולא נעשה לכם ספולייר אבל רק נציין שדארת ווידר מצטרף לבלגן בעצמו, יאללה צפייה מהנה:

חברי צוות סנטה קרוז המשתתפים בסרטון: : ג’ייסון ג’סי (Jason Jessee), ג’וש בורדן (Josh Borden), שוריקן שאנון (Shuriken Shannon), סיד מלווין (Sid Melvin), ג’סטין סטובינג (Justin Strubing) ועמנואל גוזמן (Emmanuel Guzman).
אגב, פס הקול בסרטון נקרא Trigger ונוצר ע”י Buck Buck Buck (קישור לאתר:http://10kislands.com)
הסרטון צולם ונערך על ידי ג’ו פרין ( Joe Perrin) וקארסון לי (Carson Lee).

ועכשיו…הדגמים (קרוזרים)

את כל האיורים והעיצובים הכינה מחלקת העיצוב בחברת סנטה קרוז בשיתוף אמנים מובילים ומדובר על יצירות חדשות ומקוריות, פרשנות (אינטרפרטציה), הומאז’, בהשראה של הסרטים המקוריים. ההשקה היא בשיתוף פעולה מלא עם חברת לוקספילם (Lucasfilm) חברת ההפקות שאחראית על הטרילוגיה וכן בעלת הזכויות כמובן. (גורג’ לוקס המפיק, זוכרים? אחראי בין היתר גם על סרטי אינדיאנה ג’ונס)

בחרנו להציג 3 דגמים שהם אומנם היקרים יותר אבל נראים פשוט מדהים, אם היו שואלים אותנו, בהם היינו בוחרים.

דגמי הסצינות: קנטינה ורנקור

2 דגמים בהשראת סצינות. מידות: רוחב: 26 ס”מ, אורך: 78 ס”מ

והנה דגמי סטריט (יפים לא פחות)

אוהבים דמות מסוימת? אובי וואן קנובי, יודה? מצוין פשוט בחרו את הקרש עם הדמות שאתם אוהבים,ישנם מעל 10 דגמים עם דמויות שונות מהסרטים.

בדגמי מלחמת הכוכבים האלו שימו לב לתאימות העיצובית של 2 צידי הקרש - מרשים!

בדגמי מלחמת הכוכבים האלו שימו לב לתאימות העיצובית של 2 צידי הקרש – מרשים!

לסיום נקנח בסרטון מערוץ היוטיוב של BC Surf And Sport שמציג סקירה מלאה של דגמי הלונגבורד,סקייטבורד והקרוזרים. הידעתם שדווקא הרעים (דארת ווידר וחיילי משמר הגלקסיה) זכו ללונגבורד? חוצמזה שימו לב לשילוב הצבעים גם של הצירים והגלגלים, פשוט חגיגה לעיניים.

את רשימת הדגמים המלאה של הקולקציה תוכלו למצוא באתר http://www.nhsfunfactory.com

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...