עמוד הבית / סקייטבורד / פני / פני: הסקייטבורד מאוסטרליה שהפך ללהיט

פני: הסקייטבורד מאוסטרליה שהפך ללהיט

הפני אינו הסקייטבורד הראשון שהמציא ופיתח בן מאקאיי (Ben Mackay), למעשה רק אחרי 30 שנה, לאחר חקר חומרים כגון פוליאסטר ופלסטיק, “נפל לו האסימון” שהגיע הזמן להחזיר את סקייטבורד הפלסטיק שהיה לו בתור ילד בסוף שנות ה- 70 ולהמציא את הסקייטבורד פני.

כבר מגיל צעיר סקייטבורד תפס חלק מרכזי בחייו מספר מאקאיי, בגיל 5, הוא כבר החליק על סקייטבורד (מפלסטיק) והוא אפילו זוכר שביקש מאביו לעזור לו לפנות את הרכב המשפחתי מהחניה ולבנות ביחד רמפה עבורו.

“הסקייטבורד שקיבלתי היה משומש, ומיד החלטתי לצבוע אותו בכחול עם עיטורי פסים בצבע זהב, לדעתי זה היה הדבר הכי קולי שיכול להיות.” מספר מאקאיי.
לאחר שכבש את החניה המשפחתית המשיך מאקאיי לכיוון הגבעות (והירידות בעיקר) הוא מספר שהריגוש המשלב בתוכו גם פחד וגם אתגר היה עבורו אושר אחד גדול.
ניסיון של שנים בתחום ייצור סקייטבורדים, גרם לו להבין שכדאי לייצר סקייטבורד איכותי יש להשקיע 12 שנים לפחות. מאקאי, לאחר שהפך ליצרן הסקייטבורדים האיכותי באוסטרליה, החליט להשקיע את כל ניסיונו ומרצו כדי לפתח ולייצר סקייטבורד פלסטיק חדש, עם יכולת עמידות גבוה וביצועים טובים ככל שרק ניתן…ואת התוצאה כולנו מכירים, הפני סקייטבורד מפלסטיק שהפך ללהיט בקרב ילדים, ילדות, נערים ונערות.
“כל סקייטבורד שיוצא מפס הייצור שלנו הוא באיכות החומרים ודיוק ההרכבה הגבוהים ביותר. הוא תוכנן ונבנה כי להראות טוב, לתפקד מצוין ולענות על הצפיות של הלקוחות.” מספר מאקאיי.

בסרטון הבא תוכלו לצפות בבן מאקאי מספר על התהליך שבסופו ייצר את סקייטבורד הפני:

אתם מעצבים את הסקייטבורד פני שלכם!

באתר של החברה תוכלו להפעיל מחולל עיצוב (Customizer) שיאפשר לכם לעצב בעצמכם את הפני שלכם, ולהזמין אותו (בתשלום כמובן). אז אם תמיד רציתם להיות מקוריים וייחודיים יש לכם הזדמנות!

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות נתי בלכר

אוהב, חי ונושם סקייטבורד כבר המון שנים. מאז שהסקייטפארקים נבנו בארץ, זנח את הספוטים בעיר ושורץ בסקייטפארקים ברחבי גוש דן. אם יש לי חלום אז הייתי רוצה שטוני הוק יבקר בארץ...