עמוד הבית / פריבורד / פריבורד, הבורד היחיד שמדמה גלישת סנובורד על מדרכה, הגיע לארץ!
פריבורד, הסקייטבורד שמדמה גלישת סנובורד

פריבורד, הבורד היחיד שמדמה גלישת סנובורד על מדרכה, הגיע לארץ!

“כל גולש סנובורד מסתובב עכשיו בשכונה שלנו, כל רחוב זה מדרון סנובורד, הם גולשים בחורף, הם גולשים בקיץ, גולשים כל השנה”, סטין סטרנד, מייסד פריבורד.
מעכשיו ניתן לגלוש על שלג גם בישראל החמה, כל השנה. איך? בעזרת הפריבורד – הבורד היחידי בעל 6 גלגלים ורצועות bindings, המאפשר סיבוב של 360 מעלות ומדמה גלישת סנוברוד על מדרכה.

המותג פריבורד מקורו בקליפורניה והוא נוסד על ידי סטין סטרנד ב 1996, מאז עבר גלגולים רבים ושדרוגים. כיום הבורדים מיוצרים בעבודת יד בהתאמה אישית בסדנה בסן פרסיסקו על יד רוכבים מקצועיים. הבורדים מגיעים בגדלים של 75-85 ס”מ ועשויים מבמבוק בנוסף לבניית המייפל הסטנדרטית. יש להם רצועות bindings s2 שמכסות את רגל הגולש בצורה טובה ומאפשרות ניווט בקלות, ושני גלגלים מרכזיים המאפשרים להעביר משקל לגלגלים החיצוניים ולהסתובב ממש כמו על סנוברוד.

סקייטבורד פריבורד- Freebord skateboard

סקייטבורד פריבורד- Freebord skateboard

לפי אריק בר, מנכ”ל קבוצת בר-סגל, היבואנית הבלעדית של פריבורד בארץ, “קהל הלקוחות שלנו חיכה זמן רב לבורדים המיוחדים האלו שמשדרגים את חוויית הגלישה. עכשיו ניתן לרכוש אותם ללא זמן המתנה, במחירים נוחים ועם אחריות. יש אפשרות להגיע אלינו לחנות ברמת החייל, ולצאת לרכיבת ניסיון כדי להרגיש כמה הבורד הזה מיוחד ומהנה. כמובן שהבאנו גם את כל הציוד הנלווה וחלקי חילוף מקוריים”.

בימים אלו מושק המותג בארץ ובעמוד הפייסבוק של של פריבורד ישראל אפילו מחלקים לזוכה אחד מאושר פריבורד במתנה, כל מה שצריך לעשות זה לרשום למה מגיע לכם פריבורד?

הפריבורד בפעולה

  • כיצד ללמוד פריבורד? אל דאגה, הכנו בשבילכם גם עמוד ייעודי עם הסברים מפורטים וסרטונים שהופקו במיוחד.
  • לפרטים נוספים: רעות שאול דודאי 055-6628982 | info@bar-segal.co.il
  • עמוד הפייסבוק של של פריבורד ישראל (בו גם נערכת התחרות בה ניתן לזכות בפריבורד)
  • באתר האינטרנט של פריבורד ישראל תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

אודות יוסי אלמוגי

עזבו רדבול, הסקייטבורד נותן לך כנפיים... אבל בסקייטבורד אין קיצורי דרך, כדי להצליח צריך ליפול, לקום לנסות שוב ולהתמיד, בסוף תרגישו בשיפור וגם בהצלחה.