עמוד הבית / לונגבורד / האמבורד / האמבורד: דגם הקלאסיק-Classic

האמבורד: דגם הקלאסיק-Classic

מהדגמים הראשונים שפותחו ויוצרו והארוך ביותר (לונגבורד לידו נראה גמד). בגלל מימדיו האדירים, אין לו הגבלת משקל ידועה.
מאוד דומה לגלשן גלים, גם במידות וגם בעיצוב וזה לא במקרה, הוא מתחבר לתנועות הגלישה ומאפשר לגולשי גלים להרגיש עליו כמו בבית, לבצע פניות סיבוביות ממש כמו בגלים וכן Nose Ride גלישה על הקצה הקדמי של הסקייטבורד.
בדגם הקלאסיק, ניתן לבצע את כל התמרונים שיש בגלישת גלים .בגב הקרש ישנם כרסומים בעץ לכל אורכו כדי להוסיף גמישות.

logo_Classicאורך: 2.01 מטר
רוחב: 38.1 ס”מ
גלגלים: 97 מ”מ, ABEC 11
צירים: Torsion truck the S8
מייסבים: BILTIN Abec 7

מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הדגם באתר הרשמי http://hamboards.com/collections/the-classic

רוצים להכיר את כל הדגמים? בעמוד הבא הרשימה המלאה של כל הדגמים

את הדגם ניתן לסווג לפי 5 תכונות מרכזיות (תמרון, שיוט, גלישה על הקצה, פמפום וניידות), הצוות המקצועי בהאמבורד העניק ציון לכל תכונה בהתאם לכל דגם, התוצאה כאן לפניכם. נדגיש כי לא מדובר בציון איכות אלא את מידת היכולת של הדגם לתת מענה לכל תכונה ותכונה. כל גולש נותן משקל שונה לתכונות הנ”ל ובהתאם יודע לבחור את הדגם המועדף עליו.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

https://www.youtube.com/watch?v=osJ8NCigQlY מהדגמים הראשונים שפותחו ויוצרו והארוך ביותר (לונגבורד לידו נראה גמד). בגלל מימדיו האדירים, אין לו הגבלת משקל ידועה. מאוד דומה לגלשן גלים, גם במידות וגם בעיצוב וזה לא במקרה, הוא מתחבר לתנועות הגלישה ומאפשר לגולשי גלים להרגיש עליו כמו בבית, לבצע פניות סיבוביות ממש כמו בגלים וכן Nose Ride גלישה על הקצה הקדמי של הסקייטבורד. בדגם הקלאסיק, ניתן לבצע את כל התמרונים שיש בגלישת גלים .בגב הקרש ישנם כרסומים בעץ לכל אורכו כדי להוסיף גמישות. אורך: 2.01 מטר רוחב: 38.1 ס"מ גלגלים: 97 מ"מ, ABEC 11 צירים: Torsion truck the S8 מייסבים: BILTIN Abec 7 מידע נוסף ניתן למצוא…

סיכום הדירוג

Carving (תמרון וחיתוך)
Cruise (שיוט)
Noseriding (גלישה על קצה קדמי)
Pump (פמפום)
Portability (ניידות, יכולת נשיאה)

סיכום ניתן בהחלט לראות כי דגם האמבורד קלסיק הוא דגם שמתאים למרחבים ושיוט, הוא בהחלט מתאים לסטריט-סאפ, רק בחרו את המוט המתאים לכם.

הדירוג שלך: 4.5 ( 1 דירוגים)

אודות דיתה טאנלס

הכל התחיל שהייתי ילדה קטנה, הביאו לי סקייטבורד ירוק מאמריקה... והיום 20 שנה אחרי, כל סקייטבורד שלי חייב להיות עם מוטיב ירוק...בשנים האחרונות זה בעיקר לונגבורד עם הרבה דאון-היל ארץ ישראלי (תתפלאו אבל יש המון מקומות)