עמוד הבית / לונגבורד / האמבורד / האמבורד: דגם האנטינגטון הופ – Huntington Hop

האמבורד: דגם האנטינגטון הופ – Huntington Hop

גם פה מדובר בדגם ארוך מאוד (השני לאחר הקלסיק), מקור השם דווקא מענין, כאשר גולש מנסה לתפוס מהירות לקראת גל לא ממש איכותי הוא מבצע קפיצות על הקרש (hops up and down). מראה שנחשב בקרב הגולשים ל”לא קול” בעליל ואפילו מביך.
כמו יתר הדגמים, גם ההופ תוכנן כדי להעניק חווית גלישה טובה ואיכותית במקרה הזה הוא מדמה את המצב שהגלים לא משהו (Junk).

logo_Hopאורך: 1.18 מטר
רוחב: 26 ס”מ
גלגלים: Hamboards 69mm 78a
צירים: Paris™ 150mm trucks
מייסבים: BILTIN Abec 7 bearings

מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הדגם באתר הרשמי http://hamboards.com/collections/huntington-hop/products/huntington-hop-key-lime

רוצים להכיר את כל הדגמים? בעמוד הבא הרשימה המלאה של כל הדגמים

את הדגם ניתן לסווג לפי 5 תכונות מרכזיות (תמרון, שיוט, גלישה על הקצה, פמפום וניידות), הצוות המקצועי בהאמבורד העניק ציון לכל תכונה בהתאם לכל דגם, התוצאה כאן לפניכם. נדגיש כי לא מדובר בציון איכות אלא את מידת היכולת של הדגם לתת מענה לכל תכונה ותכונה. כל גולש נותן משקל שונה לתכונות הנ”ל ובהתאם יודע לבחור את הדגם המועדף עליו.

כן, אפשר להגיב, לפרגן, ועוד כל מיני

https://www.youtube.com/watch?v=WCh4kvlqsgs גם פה מדובר בדגם ארוך מאוד (השני לאחר הקלסיק), מקור השם דווקא מענין, כאשר גולש מנסה לתפוס מהירות לקראת גל לא ממש איכותי הוא מבצע קפיצות על הקרש (hops up and down). מראה שנחשב בקרב הגולשים ל"לא קול" בעליל ואפילו מביך. כמו יתר הדגמים, גם ההופ תוכנן כדי להעניק חווית גלישה טובה ואיכותית במקרה הזה הוא מדמה את המצב שהגלים לא משהו (Junk). אורך: 1.18 מטר רוחב: 26 ס"מ גלגלים: Hamboards 69mm 78a צירים: Paris™ 150mm trucks מייסבים: BILTIN Abec 7 bearings מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הדגם באתר הרשמי http://hamboards.com/collections/huntington-hop/products/huntington-hop-key-lime רוצים להכיר את כל הדגמים? בעמוד הבא הרשימה המלאה של כל…

סיכום הדירוג

Carving (תמרון וחיתוך)
Cruise (שיוט)
Noseriding (גלישה על קצה קדמי)
Pump (פמפום)
Portability (ניידות, יכולת נשיאה)

סיכום ניתן לראות בסיכום כי מדובר בדגם מאוזן יותר המנותן מענה טוב למרבית התכונות, הוא אומנם אינו מצטיין באף תכונה אבל מצד שני לא גרוע בתכונות מסויימות. גם הוא נחשב למתאים עבור סטריט-סאפ .

הדירוג שלך: היה הראשון לדרג!

אודות דיתה טאנלס

הכל התחיל שהייתי ילדה קטנה, הביאו לי סקייטבורד ירוק מאמריקה... והיום 20 שנה אחרי, כל סקייטבורד שלי חייב להיות עם מוטיב ירוק...בשנים האחרונות זה בעיקר לונגבורד עם הרבה דאון-היל ארץ ישראלי (תתפלאו אבל יש המון מקומות)